Podpora
V rámci zakoupeného zařízení získa každý náš zákazník přístup k technické podpoře poskytované našimi zkušenými pracovníky.
Vaše spokojenost je pro nás nejdůležitější.
V rámci naší podpory vám pomůžeme rychle vyřešit problémy se zařízením, které mohou vzniknout při vaší každodenní práci. Jsme k dispozici osobně v našich prostorách nebo online 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, případně i přímo na místě (v závislosti na aktuálním balíčku podpory).
V digitálním věku je nezbytné, aby vaše zařízení pracovala s aktuálním softwarem. Aktualizace na nejnovější verzi softwaru vám umožní přístup k novým funkcím, sníží chybovost a umožní vám poskytovat ještě rychlejší, efektivnější a bezpečnější podporu.
Máte-li jakékoli dotazy nebo obavy ohledně práce s měřicím zařízením zakoupeným od společnosti 3GON, kontaktujte nás.